fredag 7 augusti 2009

Träning, minigolf och Omegle

Yes, nu har äntligen träningen kommit igång. Det blev som sagt 2.5mil på cykel igår och en runda minigolf med hyfsade 35 slag på 18 hål. Man kanske ska bli proffs på minigolf? Men det är klart, lönerna är ju inte de bästa i den sporten. :P
Sedan avslutade jag hela natten med att snöa in på att göra en låt i musikprogrammet FL studio. Satan vad bra låten kommer att bli..tycker jag iaf och jag har alltid rätt.
Har man inget bättre för sig annars på natten så kan man alltid gå in på Omegle och chatta med främlingar från hela världen. Ganska kul faktiskt trots att det finns en hel del nötter där.

Idag har jag inte gjort många knop förutom att dra en löptur på 6km här på kvällen.
Satan så slut jag blev. Hela kroppen pulserade och det kändes som att huvudet skulle sprängas när jag var klar...nästan varning på att jag höll på att smälta också. Hualigen.

Imorgon fortsätter träningen med 1.25mil på cykel till jobbet och ett monsterpass då jag börjar kl 13 och slutar kl 15 på söndag. Man ska ju inte klaga för det blir ju lite cash iaf. Får hoppas att det inte blir orkanvarning och tsunamis på väg till jobbet bara för det har jag redan varit med om och vet exakt hur det funkar.

Så kan det vara...nu blir det poker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar