måndag 10 augusti 2009

Jobb, poker och teckning

Nu är näst sista arbetspasset avklarat på gruppboendet och sista dagen blir på tisdag. Ganska skönt att få sluta jobba men samtidigt lite trist. Folket där är ju roliga och dessutom vill jag ju ha mer pengar. :) Kanske att man jobbar något pass där i vinter runt jul då dom nog behöver folk.

Efter att jag hade cyklat hem från jobbet satte jag mig för att spela lite poker. Vilka jävla fiskar och badbeats jag åkte på. Jag hade prickat 2 par på floppen med A4, höjde rätt rejält och en snubbe ställde mig allin. Var inget att fundera på så jag tryckte in allt. Tro på fan att puckot har par i ess och sätter sitt andra par på rivern med kungen. Jävlar så less man blir. Var någon fisk som lyckades fiska in 2 par mot mina AA också. Dåligt irriterande.

Solade en gnutta innan solen gick i moln och det började blåsa...ungefär 10min sol...hejja.

Annars så har jag mest ritat i photoshop nu på kvällen. Har tecknat klart min urkultbild som jag ska till att börja färglägga imorgon. Har dessutom börjat på någon randombild på en rymdsnubbe.
Orkar inte skriva nåt mer för nu ska jag sova lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar