torsdag 27 augusti 2009

Möte, DJ och sömn

Gårdagen var ganska lugn på förmiddagen då jag mest sov och var lite seg från kvällen innan. :P
Så återhämtade mig en del bara. På eftermiddagen hade jag möte där jag tränade lite på kommande uppgifter som kassör.

Efter det bar det iväg till NH runt 18-tiden. Världens längsta kväll kändes det som, men samtidigt otroligt trevligt och kul. Från DJ-båset bevittnade jag och Peter en sittning som lika gärna kunde ha utspelat sig på Ibiza. Det höll nästan på att spåra ur till en orgie om man säger så pga att alla slet sönder varandras nollningströjor och var allmänt fulla och glada. Men kul var det att DJ:a igen. Pratade en hel del med en söt tjej under kvällen också när Peter stod för musiken. Mycket trevligt.

Men runt midnatt slog tröttheten till. Pang sa det bara så var jag som en zombie. Det var inte Peter sen med att påpeka heller, utan han tog varje tillfälle att kommentera mitt slitna yttre.
Jag höll mig dock uppe en bit efter stängningsdags för NH, för att sedan släpa mina tunga ben hem pratandes oavbrutet om sjuka saker med Johanna och Peter.
Sedan pang i säng.

Till helgen blir det eventuellt fest, eller att man är DJ igen. Jag har inte riktigt bestämt mig än så får se vad som händer.

Annars så kan jag bifoga en riktigt rolig länk:
http://idiot.se/bilder/beomhjalp.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar