onsdag 19 augusti 2009

Squash, squash och squash

Jao, nu kan man nog säga att hösten tar sin början. Känns iaf som så när jag har kommit tillbaka till Umeå. Lillbrorsan hängde med upp och vi lirade lite biljard en dag och resten av dagen har vi bara slappat...nästan iaf. Jag spelade squash en av dagarna och blev lite förvånad att jag faktiskt var rätt kvick i fötterna trots att jag inte har tränat överdrivet mycket nu på slutet.

Blev ett squashpass idag också. Då var vi 3 pers...hade varit bäst om vi hade varit 4 så hade vi kunnat spela en miniturnering på två banor men det finns tyvärr så många bangers därute :(
När jag inte lirade så rodde jag och fick lite extra träning. Efter squashen så drog jag och Eric iväg för att lyfta lite skrot. Rygg och mage blev det. Vi kom på oss själva efter sista setet på sista magövningen att vi hade spenderat mer än 2h på träning. Hua, ett riktigt monsterpass såhär till en början iaf. Man ska ju inte träna för hårt det första man gör när man är lite ur gängorna.

Aja, imorgon är det lätt jogg på schemat och taggning inför Manchester Uniteds match mot Burnley på kvällen. Mitt tips inför matchen är 3-1 till ManU.
Det kör vi på!

Gnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar