tisdag 4 augusti 2009

Nystart


Nu när hösten börjar närma sig så tänkte jag starta upp med en ny blogg med lättare adress än förra bloggen och som inte enbart kommer att innehålla mina bilder och teckningar, utan det kommer att finnas lite smått och gott för vem som helst att ta del av...intresserad som ointresserad. Är det ingen av grejjerna du gillar här på bloggen så kommer det säkert finnas något att irritera sig på också. Litegrann för gemene man.

Till att börja med så fläskar jag upp en bild som inte har någon egentlig tanke bakom utan det är bara lite lek i photoshop.
Kan tillägga att jag fått lite av ett tecknarjobb där jag ska rita en serie på en vägg uppe i Umeå. Kommer bli intressant att se hur den teckningen blir eftersom min oskuld tas (OBS! Oskuld i att teckna på väggar bör tilläggas).

Annars så har jag 3st arbetspass kvar på gruppboendet innan jag får några veckors ledighet och styr min kos mot Umeå.

Det får räcka. Njut av bilden så kommer lite updates framöver.

2 kommentarer: