onsdag 2 september 2009

Skola, möte och photoshopkväll

Jag vaknade trött som en narkoleptiker med sömproblem vid 7.30.
Skolan började 8.15 så var bara att slänga i sig några mackor och sen dra till skolan. Det tar runt 20min att gå till skolan i normaltakt så jag fick driva upp ett bra tempo. Just nu läser jag en kurs som heter idrottsjuridik och än så länge har det varit rätt intressant. Kan vara lite irriterande ibland hur dom formulerar lagarna bara.

Om en timme ska jag på möte angående kassörsuppgiften. Ska ta över lite uppgifter och få en massa nummer som kan vara till nytta. Blir nog inte så långt möte.

Efter mötet så ska jag till Johan och hans kollektiv för en photoshopkväll. En föredetta klasskompis har önskat sig en tatuering av mig så ska se till att göra klart den samt att rita lite på några andra halvfärdiga bilder.

Annars så fick jag reda på att den tjej som sökte upp mig för att ta mitt nummer när jag var på krogen förra veckan...är förlovad. Jag menar vad i helvete. Varför pratar hon då med mig halva kvällen och ger mig en puss innan hon går hem om hon redan är upptagen? Jävla tomte säger jag bara.

Så, till helgen är det nya besvikelser på G. Får se på vilket sätt allt fuckar ur då! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar