onsdag 16 september 2009

JayNikk-I'mYours(remix)


Länk till låten: http://www.demolatar.se/player.php?ti=4453&dm=se

Jag har lekt lite med ett musikprogram och producerat ihop en remix av Jason Mraz låt, I'm yours.
Jag är rätt nöjd även om allt fortfarande kan bli bättre i och med att jag hittar nya effekter att använda sig av på instrumenten varje gång jag gör en ny låt i princip. Dessutom tror jag det är sunt att göra covers och remixes av låtar som man gillar för att förstå tänkte bakom låten och hitta nya idéer.

Funderar på om jag ska testa den när jag är DJ på lördag. Ja eller Nej?

2 kommentarer:

  1. Den va ju grym =) Va duktig du är! Så du har gått ifrån serietecknare till musikskapare nu?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tacktack, nej jag är mångsysslare. Trivs bäst med att testa lite nya grejjer. :)

    SvaraRadera