söndag 20 september 2009

En omfattande helg

Den här helgen har det hänt en jävla massa.
En massa sköna kompisar från Kramforstrakten och Luleå var på besök hos Johan, Rösa och Sunkan. Då blev det såklart fest på fredagen med en underbar förfest där det var allsång och mycket trevligt folk. I vanlig ordning fick jag köra "Tribute" med Tenacious D kompad av Bulan på gitarr. Drog ner en del applåder. :)
Efter det drog vi ut på Corona och tro det eller ej så hade jag jävligt kul...men det är svårt att inte ha kul med det där gänget. Supersköna lirare allihop.
Efter det däckade allihop hemma hos Johan och grabbarna...fruktansvärda odörer där...hua.

På lördagen satt jag och fixade spellistor hela dagen för på kvällen skulle jag vara DJ på NH.
Sjukt kul att vara DJ. Underbar stämning på golvet. Gick rätt bra och mixa också för att vara typ 7e gången jag spelar.
Det hände en del under kvällen där också. ;)

Efter det blev det dags för efterfest hos Johan. Där blev det allsång igen...och tribute igen. Drog ner ännu mer applåder denna gång...fyyy fan så kul. :)

Livet leker just nu. Allt känns roligt.
Hoppas det fortsätter så ett tag.

Förresten så har jag skaffat mikrofon nu så jag ska försöka mig på att producera en låt...vi får se hur det går. Nu äre pizza som gäller! over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar