tisdag 29 september 2009

Höstförkylning 2k9


Resan till Sundsvall var trevlig även om jag var sjuk mest hela tiden.
Jag var inte direkt den piggaste mörten. Trots det så hjälpte jag brorsan och hans sambo med att fixa lite på gården med att stapla brädor ett tag när jag var som piggast. Annars var jag mest slö och seg men busade en hel del med min brorson till och från.

Just nu hoppas jag bara att jag ska bli frisk de närmaste dagarna för nu är jag less på det här.
Känner faktiskt ett sug efter att få dra ut och jogga i höstvädret. Stört? Måhända. Skönt? Alldeles säkert.

Det som står på dagens agenda är:

*Pallra mig iväg till kansliet och kolla om det har kommit in några fakturor.
*Handla mat så jag inte svälter.
*Påbörja en tenta som ska vara klar på fredag.
*Titta på idol.
*Bli frisk.

Ps. Detta är ingen given ordning på hur dagen kommer se ut. Ds.

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar