lördag 17 oktober 2009

Intensiv helg

Nu sitter jag här i sängen med laptopen i knät och känner mig lite sliten.
Jag har fortfarande inte blivit kvitt min förkylning utan småhostar hela tiden och rosslar och jävlas.
Skitjobbigt är det. Därför var det också halvsegt att vara DJ igår, komma hem vid 2.30, kliva upp 5.40 för att åka iväg till Övik kl 6.30.
Jag genomförde mina två första pass som målvaktsinstruktör för Ångermanlands FF på Skyttis IP och det gick rätt bra. Det var kul att komma igång igen och jag tänkte faktiskt på en del situationer som vi har lärt oss genom utbildningen och vad man som ledare kan ha nytta av.
Efter de två träningspassen var det hemfärd runt 15.45 och blev bjuden på mat hos Johan, Rösa och Sunkkan när jag kom tillbaks till Umeå. Skitschysst eftersom jag kände mig som en zombie ungefär och inte alls ville laga mat.
Jag tackade för maten, drog hem och duschade för att sedan ta en powernap på 1h ungefär.
För kl 20 skulle vi vara nere på Megazone för att köra "fortet". Det är ungefär som Boda Borg eller Fångarna på Fortet fast skillnaden är att man går in lagvis i cellerna.
Det var både celler som krävde fysik och teknik likväl som taktik så det var hyfsad variation.
Skitkul var det verkligen! Men nu är jag mest trött och halvförkyld så känner att jag bara vill ta det lugnt ikväll och imorgon. Men det går inte eftersom jag ska extrajobba som ledsagare från kl 12 och några timmar framåt. Det kommer nog att gå bra ändå får vi hoppas.

Så nu ska jag ta och varva ner riktigt ordentligt och ta igen några timmar sömn som jag tappade förra natten. Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar