onsdag 7 oktober 2009

Inställda lektioner och music making


Så har dagen sett ut...i grova drag alltså.
För tro inte att jag har legat på latsidan bara för att det inte blev nån lektion...nej just det.
Istället tog jag och Rikard tag i PM-skrivandet rejält och fläskade ihop 2 sidor på någon timme bara
ganska effektivt ändå.
Men i vanlig ordning hamnade vi kvar på skolan ett tag för att diskutera allt och inget jag, Elin, Rikard och Fredrik. Den vanliga konstellationen brukar bestå av mig, Elin och Alexander. Men Alexander lyste med sin frånvaro.
De ämnen vi diskuterar är allt från livet efter döden till riktigt ytliga saker...ibland blir det sinnessjuka diskussioner och ibland riktigt djupa. Det börjar bli som en rutin att vara kvar på skolan.

Dagens citat kommer från en anonym person i vår samtalsgrupp (så jävla formellt det här lät då :P) . Detta handlar om att skaffa barn bör tilläggas:

"Om man skulle ligga utan skydd skulle det kunna komma en bieffekt som skulle påverka min livssituation lite för mycket."
Satan vad vi garvade...hua.

Annars så har jag, Johan och Rösberg spelat in en låt med video som man kan se på youtube.
Peter får sig en rejäl känga :D. Helt i sin ordning alltså.
Seriöst? Nej. Roligt? Ja. Barnsligt? Det också. Kreativt? Ja för satan. Dåligt med kommentarer? Än så länge. :S

Så ta och kolla på det här klippet och njut av den underbara texten, videon, sången och gitarrlirandet. För det här är nästa års sommarplåga...med betoning på plåga (dessutom i riiiktigt negativ bemärkelse):

http://www.youtube.com/watch?v=2cmZGbO7A2U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar